Tuesday, October 13, 2009

Assalamualaikum... Kebahagiaan kita bersama...


Kebahagiaan kita bersama??? apa tu??? bahagia menurut kamus dewan..... sebenarnya, saya bukanlah nak buat penulisan ilmiah dekat blog saya ni... cuma nak berkongsi sedikit kebahagiaan saya... Benar kata segelintir individu... Untuk mencapai kebahagiaan, bukan sahaja di dunia, malah di akhirat, kita perlukan sesuatu yang dipanggil "KEBERKATAN". Dalam kehidupan ni, sudah tentu kita tidak terlepas dari membuat kesilapan, begitu juga saya. Jadi, bersama-samalah kita berubah ke arah lebih positif. Apa yang saya lihat dan perkara ini berlaku di dalam diri saya sendiri, untuk mendapat kebahagiaan, berkat dari emak dan ayah sangat penting... waaa... sedihnya duduk kat Perak, jauh dari family... Saya ingat lagi, masa dalam lab sebelum raya aritu... saya jadi klien pada seorang kawan saya... Sebenarnya, masa tu saya rindu pada mak saya... rasa macam rindu tu menggigit2 tangkai hati saya ni... Rasa ingin terbang saja balik naik kapal terbang ke kuantan... hehe... apa da... naik bas lagi cepat sampai n jimat. Saya menangis dalam lab sebab saya RINDUKAN mak saya... sangat rindu... dan ketika menulis blog ni, saya amat rindukan mak saya... jadi, kebahagiaan saya, adalah dengan keberkatan mak ayah saya... begitu juga dengan kawan2 saya kan???

No comments:

Post a Comment