Saturday, September 12, 2009

Assalamualaikum... makan, pasar malam, dan kad raya...


Harini saya berjalan-jalan di pasar malam... bukan berjalan-jalan je, tapi mhabiskan duit di tangan... apa yg di beli??? yong tau fu dan air jambu batu utk bbuka puasa... wah, saya sudah mula berdiet... tak lalu makan nasi.... boleh kurusla lepas ni... em, ingat nak beli kasut raya yg saya idamkan di pekan... masuk je kedai tu, dah takde... takkan dah abis... em, ralat jugalah, tapi, ada hikmahnya, dapat jimat duit... Alhamdulilah... em, dapat dilihat memang ramai betul budak upsi berada di pasar malam ni... dengan pasangan bcinta, ada dengan sahabat, ada dgn roomate... saya??? dengan housematela... kakak senior saya yg sorg ni... mudah utk dibawa ke mana2... kami berjalan2 di sekitar pekan... memang ramaila umat yg memenuhkan pekan tg malim arini... persiapan raya... meriahla... em, sampai di rumah, kakak senior saya terus masak macaroni goreng... baunya memang myelerakan... tapi, saya kenyang sgt... InsyaALLAH malam ni buka periukla kot... Oh, esok seawal jam lapan, saya kena pergi kampus utk pjumpaan Sekretariat Rukun Negara... em, sejak masuk ni, saya kenala bg komitmen utk Exco Kebajikan dan Kmasyarakatan... harap2 saya berjaya dengan aktiviti yg saya pilih ini... Oh, 5 hari lagi saya nak balik... tapi, ada asgment yg perlu dhantar Selasa ni... tp, masih belum dsentuh... mood raya n balik kampung bmain di minda saya... tiada apa nak dtulis sgt sbenarnya... tapi, nak tulis jugak... ha, esok malam saya akan tulis kad raya utk rakan, sahabat, n teman saya... :)

No comments:

Post a Comment